czwartek, 27 czerwca 2013

Believe ♥

Hej wam co u was :)
Długo mnie tu nie było ale miałam ważne powody.
Jutro zakończenie roku więc życzę udanych WAKACJI !!!

Chciałam z wami porozmawiać o czymś co dzieje się wszędzie w około nas. Nastolatki kaleczą się ponieważ nie radzą sobie ze swoimi problemami próbują to ukrywać. Często ukrywają to przed całym światem myślimy, że jest wszystko w porządku a tak na prawdę ich świat powoli się zawala. Oni robią to bo maja powód i my powinniśmy zareagować i pomóc im. Jedna rozmowa może sprawić, że uratujesz komuś życie. Wiem, że to się wydaje głupie ale może ktoś potrzebuje tylko się wyżalić i potrzebuje wsparcia, miłości, troski i bliskości. Znam kilka przypadków ludzi, którzy się tną i wcale nie są to biedni ludzie, których rodzice piją lub mają inne nałogi są to ludzie, których rodzice po prostu ich zaniedbują uważają, że głupie prezenty zastąpią miłość. Gdy dowiedzą się, że ich syn/córka to robią ich jedyna myślą jest "Co ludzie powiedzą? " Naprawdę ? Stawiasz opinie jakiż nieznajomych ponad szczęście swoich dzieci. Takie czyny prowadzą do samobójstw i to jest ostatni  krok. Wtedy już jest za późno i pomyślcie, że mogliście uratować tą osobę

Czasami warto rozejrzeć się wokoło i otworzyć szerzej oczy bo ludzie, których "znamy"
 mogą potrzebować pomocy.

Mam nadzieję, że wam się wpis spodoba i jeszcze raz przepraszam za nieobecność /Daga

sobota, 20 kwietnia 2013

Przyjaźń…



Przyjaźń…
to pojęcie względne, ludzie na których nam zależy, do których mamy zaufanie i myślimy że zawsze będą obok nas, ale czy oni zawsze będą?...
Przyjaciel to osoba, która zawsze powinna być  z nami, pocieszać nas w trudnych chwilach i cieszyć się z naszych sukcesów. Ale czy w dzisiejszych czasach łatwo znaleźć prawdziwego przyjaciela. Nie takiego, który jest gdy tylko coś potrzebuje… a kiedy my go potrzebujemy to go po prostu nadzwyczajnie NIE MA. Czy każdy z nas ma jakiś prawdziwych przyjaciół, którzy zawsze z nami są? I miło naszych wad wspierają nas? Myślę że większość z nas ma takich. Ale są też osoby które nie mają przyjaciół, które wiele razy trafiły na fałszywych, dwulicowych, będących przy nich gdy tylko i wyłącznie coś chcą ludzi. Często jest tak że osoby które poznajemy na początku wydają się nam nawet w porządku i nie zastanawiamy się nad tym czy  po upływie czasu będziemy tylko kolegą i koleżanką(czy koleżankami albo kolegami) czy kontakt nam się urwie albo będziemy przyjaciółmi. Ja osobiście znam przyjaźnie od piaskownicy które, przetrwały wiele lat i dalej trwają. A te osoby przeżyły ze sobą wiele wspólnie spędzonych chwil… chwil: radości, smutku a może nawet rozpaczy. I chociaż często się kłócą ich więź jest coraz mocniejsza i nie wyobrażają sobie życia bez siebie. Ale niestety życie często nie jest tak kolorowe. Często przyjaźń rozpada się z różnych powodów jak np o : chłopaka/dziewczynę, wspólne spędzanie czasu, wspólnych znajomych. Tylko że najczęściej chodzi o to że te dwie(albo i więcej osób) mają dla siebie coraz mniej czasu. I większość przyjaźni a za czym idzie też zaufanie jest ciężko odbudować. Ciekawe co by było gdybyśmy napisali sms-a  o treści „Hej potrzebuje pomocy. Będziesz u mnie za 5 minut?” o 3.00 nad ranem do naszych „przyjaciół”. Ciekawe kto z nich by się zjawił a kto nie. Ja nie toleruje osób, które odzywają się do mnie tylko wtedy kiedy coś potrzebują. A bezinteresownie się nigdy nie odezwą. Może niektórzy z nas sobie właśnie teraz uświadamiają że oni sami tak często robią. Piszą do kogoś tylko wtedy gdy cos chcą.
A tak naprawdę przyjaciel to ktoś bardzo ważny dla nas. Więc pamiętajmy zawsze o nich i interesujmy się nimi. Nawet wtedy kiedy się oddalamy od siebie. Nie pozwólmy odejść od nas naszym prawdziwym przyjaciołom. Mam nadzieje że was nie zanudziłam.

Roki :D

środa, 17 kwietnia 2013

Are you fucking kidding me ?!

Dzień dobry!

Dziś porozmawiamy o modzie, lecz to nie będzie o tym o czym sie spodziewacie.
No cóż powiedzmy szczerze nastolatki w dzisiejszym świecie kierują się tym co widza w internecie i tym co robią koledzy, nie chcą odstawać od nich i być cool.
Dziewczyny chodzą ubrane w "spódniczki", które ledwo  zakrywają to co powinny i lepiej by było żeby służyły one jako opaski bo naprawdę do tego się tylko nadają., wyzywające bluzki, w których dekolt kończy się na pępku, tona, powtarzam tona makijażu (czasami zastanawiam się jak one to zmywają) skóra spalona  w solarium (taka dziewczyna wygląda jak mandarynka :D) szpilki, których obcas ma 20!! cm, chodzą w nich jak na szczudłach. Najśmieszniejsze jest to, ze uważają to za piękne i seksowne!! No wiec chłopcy mamy małe pytanko: Czy wy uważacie, ze to jest piękne, seksowne lub pociągające ?!
Kilka rad dla takich dziewczyn:
1 Im wiecej naturalności tym jesteś piękniejsza.
2 Nie musisz chodzić prawie naga by zwrócić na siebie uwagę.
3 Naturalna opalenizna jest dużo ładniejsza i co najważniejsze ZDROWSZA. 
4 Jeśli nie wiecie jak sobie z tym poradzić, zgłoście się do programu: "Operacja Stylówa".
Jeśli się zmienicie i jakiś facet wam powie ze dawniej wyglądałyście lepiej to jest idiotą.

Skoro mowa o Panach  to teraz czas na was.
Rozwala mnie gdy mówicie o chłopakach w rurkach lub, który ma grzywkę na bok i dba o siebie  "Gej, pedał, laluś, itd". Zadam jedno pytanie.
Dlaczego ?
Bo są zadbani ? Bo dziewczyny na nich lecą? Bo są na topie ?
No dalej, piszcie. Zapytajcie dziewczyny z waszego otoczenia czy wolą faceta, który o siebie dba, czy takiego, który przez miesiąc (jeśli nie dłużej ;/) chodzi w jednych i to na dodatek potarganych dresach i poplamionej, rozciągniętej koszulce ? Taki mały bonus z naszej  strony, wybiorą tego "lalusia, geja" czy jak tam ich nazywacie. To, że jesteś chłopakiem nie znaczy, że nie musisz o siebie dbać i ładnie wyglądać.

Więc, Drodzy czytelnicy: stawiajcie na naturalność i zastanówcie się czy nie warto wyróżnić się trochę od innych, mieć szacunek dla siebie i drugiej osoby. Czujcie sie dobrze w swoim ciele i bądźcie sobą.

 /Daga & Anonimek.♥

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

As long as you love me

Dziś porozmawiamy o miłości na odległość
 Jest wiele "związków" które są tylko po to by mieć kogoś i nie wyjść na frajera. Ludzie szukają kogoś by nie wyjść na idiotów przy znajomych.
Jedna z dziewczyn zapytała mnie co myślę o związkach na odległość.
Zastanawiałam się nad tym naprawdę długo. Sa dwa rodzaje związków na odległość pierwszy jest od razu skazany na niepowodzenie a drugi gdy ludzie się kochają i przetrwają razem wszystko.
Związki na odległość to nie zmienienie statusu na Facebooku z jakąś osobą, której nigdy na oczy nie widziałaś i mówienie, że to druga polówka. Prawdziwy związek na odległość to ten gdy mimo braku czasu piszesz swojej drugiej połówce "Kocham Cię", rozmawiasz z nią całymi godzinami na Skype lub przez telefon, piszesz jej czułe słówka. Pamiętasz o niej i to jest najważniejsze. Mimo dzielących was kilometrów ona czuje, że jesteś obok niej. Te kilkanaście, kilkaset, kilka tysięcy kilometrów to żadna przeszkoda bo ona czuje, że nic sie nie może stać. Nawet gdy jest wam trudno spotykacie sie przemierzacie te wielkie odległości szczęśliwi ,że ją zobaczysz i będziesz mógł przytulić, pocałować, poczuć jej zapach i usłyszeć piękny głos. Poznajecie się kochacie swoje wady i zalety.

Dla mnie to jest związek na odległość i  jeśli jest prawdziwy to może przetrwać
/ Daga

niedziela, 14 kwietnia 2013

Ach, te wspomnienia..

Dzieciństwo to najwspanialszy okres w naszym życiu, ale uświadamiamy sobie to dopiero gdy dorośniemy.
Każdy z nas miał dzieciństwo, ale wszyscy przeżyliśmy je w inny sposób. Najlepiej jest to zobaczyć porównując czasy, w których dorastali nasi rodzice, dziadkowie a w których my. Wiele się zmieniło przez te kilka lat. Kiedyś nie było komputera w każdym domu tak jak teraz i dzieci spędzały dużo czasu na świeżym powietrzu bawiąc się ze znajomymi, pracując (i nikt nie pytał ich o wiek, po prostu każdy miał zadanie i musiał je wykonać). Dziś dzieciaki grają w gry komputerowe, które omamiają ich mózgi. Stają się agresywne i nie wiedzą co to prawdziwa praca.
Wszystkie te dzieciństwa choć tak różne są wspaniałe na swój własny sposób. Przypomnijcie sobie jak wymyślaliście zabawy, udawaliście, że jesteście superbohaterami i macie różne moce, gadżety. Pierwsze miłości z przedszkola.. Tego nie da się zapomnieć, ale niestety nie da się też tych chwil przeżyć jeszcze raz. PS. Możecie też zapytać swoich rodziców o ich lata gdy byli dziećmi. Na pewno ucieszą się wspominając te piękne chwile. ;)
" Ludzie w cza­sie swo­jego dzieciństwa tak bar­dzo pragną poz­na­wać świat, chy­ba tyl­ko po to, by kil­ka­naście lat później mieć na co narzekać. "
"Kto nigdy nie był dzieckiem, nie może stać się dorosłym."
~ Anonimek.♥

sobota, 13 kwietnia 2013

OMG.....................

Dziś pogadamy o Miłośći
W dzisiejszym świecie trudno ją pielęgnować wręcz jest ona zaniedbywana. Zamiast spotkać sie ze swoja druga połówką wolimy iść na zakupy, pograć w piłkę, oglądać telewizje.No ale cóż mamy XXI wiek i nikogo juz to nie dziwi .Ale czy to nie jest piękne gdy widzimy uśmiech na twarzy swojej/ego dziewczyny/chłopaka ? Czy to was tak dużo kosztuje ? Teraz zwrócę się do was Panowie czy tak dużo was kosztuje zabranie swojej dziewczyny do kina, na spacer lub na lody (bez podtekstów)?Dużo ? To tylko parę godzin a później przynajmniej nie macie awantury, że zamiast spędzać czas z nią wybrałeś kumpli. No pomyślcie logicznie. Czy nie mam racji. Dziewczynę trzeba doceniać, rozpieszczać i pokazywać jaka jest wyjątkowa. Gdy ją stracicie to naprawdę uwierzcie trudno będzie ją odzyskać. A teraz Drogie Panie czas na was. Czy  wy musicie kontrolować swojego chłopaka na każdym kroku ? Urządzać awantury o byle co ?No proszę was oboje chcecie mieć trochę przestrzeni, swobody. Uwierzcie oboje będziecie się z tym lepiej czuli i nie będzie miedzy wami napiętej atmosfery.
Najbardziej mnie wkurza to gdy chłopak ma inną na boku a ty dajesz mu następną szansę. Proszę was on nawet tego nie jest wart on nawet na twoje spojrzenie. A ty jeszcze się o niego kłócisz z tą drugą dziewczyną. Powinnyście zjednoczyć siły i dać mu popalić tak, że już nigdy nie odstawi takich numerów.
Panowie największa porażkę macie gdy zapomnicie o jej urodzinach lub jakiejś rocznicy. W tedy macie piekło. Wiem, że wy macie słabą głowę do dat no ale proszę was to tylko parę cyferek. Jeśli już nie pamiętacie to zapiszcie w telefonie. Wiem to wyższa szkoła jazdy.
Dobra dobra ja już przestaje.....
Abo jeszcze jedno. Piszesz do swojego skarba "Kocham Cię " a on ci odpisuje "Ja cb też". Wtedy to mnie osobiście trafia ja można w wyznaniu miłosnym napisać kurwa "cb " Czy was nie uczyli, że pisze się ciebie. Tak trudno napisać te kilka literek wiecej ? To jest dla mnie zgroza. O i ostatni temat juz na prawdę kończę. Czy wam na głowę padło żeby szukać dziewczyny/chłopaka tylko po to by sobie status zmienić na Facebooku. Bo kurwa co inni powiedzą? A co mnie inni obchodzą. Dla mnie to jest  do dupy niepodobne .

Dobra na dziś tyle mam nadzieje, że mnie za ta notkę nie zabijecie.
Specjalna deda dla Adam i Natalii :)
Daga

Info o adminkach




Siemka :D
A o to 15 rzeczy, których o nas nie wiecie :D

Dzisiaj postanowiłyśmy zdradzić wam 15 rzeczy, których o nas nie wiecie :P. Jest nas trzy więc o każdej będzie tylko pięć:(. A więc:
Anonimek:
§         Czasami pisze piosenki :P
§         Nielubi zazdrośników!
§         Ma wiele marzeń, ale chyba się nie spełnią(ona tak twierdzi :D)
§         Kocha słodycze<3
§         Nienawidzi fałszywych osób :)
Daga!
§         Uwielbia słuchać coverów Oliwi Dziuban, Dawida Kwiatkowskiego i
Maddi Jane
§         Jest beznadziejnym romantykiem :P
§         Chciała by kiedyś napisać książke (a ja mam nadzieje że jej się uda bo ma talent i to ogromny :) )
§         Z nudów czasem pisze piosenki ale, i tak one lądują w koszu.
§         Wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia.
Roki :D
§         Kocham zaczepki na FB :)
§         Czasem słucham Rammstein (czyli metalu)
§         Tak naprawdę to nienawidzę jak ktoś mówi do mnie„Roki” :D
§         Lubię wymyślać historyjki typu „co by było gdyby…” (w szczególności przed snem) :P
§         Nie toleruje dwulicowych ludzi!!!
To tyle o nas. Mam nadziej, że was nie zanudziłam :P i się wam podobało.

Roki :D