Dzień dobry!
Dziś porozmawiamy o modzie, lecz to nie będzie o tym o czym sie spodziewacie.
No cóż powiedzmy szczerze nastolatki w dzisiejszym świecie kierują się tym co widza w internecie i tym co robią koledzy, nie chcą odstawać od nich i być cool.
Dziewczyny chodzą ubrane w "spódniczki", które ledwo zakrywają to co powinny i lepiej by było żeby służyły one jako opaski bo naprawdę do tego się tylko nadają., wyzywające bluzki, w których dekolt kończy się na pępku, tona, powtarzam tona makijażu (czasami zastanawiam się jak one to zmywają) skóra spalona w solarium (taka dziewczyna wygląda jak mandarynka :D) szpilki, których obcas ma 20!! cm, chodzą w nich jak na szczudłach. Najśmieszniejsze jest to, ze uważają to za piękne i seksowne!! No wiec chłopcy mamy małe pytanko: Czy wy uważacie, ze to jest piękne, seksowne lub pociągające ?!
Kilka rad dla takich dziewczyn:
1 Im wiecej naturalności tym jesteś piękniejsza.
2 Nie musisz chodzić prawie naga by zwrócić na siebie uwagę.
3 Naturalna opalenizna jest dużo ładniejsza i co najważniejsze ZDROWSZA.
4 Jeśli nie wiecie jak sobie z tym poradzić, zgłoście się do programu: "Operacja Stylówa".
Jeśli się zmienicie i jakiś facet wam powie ze dawniej wyglądałyście lepiej to jest idiotą.
Skoro mowa o Panach to teraz czas na was.
Rozwala mnie gdy mówicie o chłopakach w rurkach lub, który ma grzywkę na bok i dba o siebie "Gej, pedał, laluś, itd". Zadam jedno pytanie.
Dlaczego ?
Bo są zadbani ? Bo dziewczyny na nich lecą? Bo są na topie ?
No dalej, piszcie. Zapytajcie dziewczyny z waszego otoczenia czy wolą faceta, który o siebie dba, czy takiego, który przez miesiąc (jeśli nie dłużej ;/) chodzi w jednych i to na dodatek potarganych dresach i poplamionej, rozciągniętej koszulce ? Taki mały bonus z naszej strony, wybiorą tego "lalusia, geja" czy jak tam ich nazywacie. To, że jesteś chłopakiem nie znaczy, że nie musisz o siebie dbać i ładnie wyglądać.
Więc, Drodzy czytelnicy: stawiajcie na naturalność i zastanówcie się czy nie warto wyróżnić się trochę od innych, mieć szacunek dla siebie i drugiej osoby. Czujcie sie dobrze w swoim ciele i bądźcie sobą.
/Daga & Anonimek.♥
Omg to jest świetne :) I ♥ U
OdpowiedzUsuńSuper wpis! Na prawdę... Jest bardzo dojrzały ;D. Podoba mi się to co napisałaś.
OdpowiedzUsuńDziewczyny, tak zwane "plastiki", wcale nie są piękne. Nawet nie chodzi o to jak się ubierają, tylko o ich charakter... Zepsute paniusie, ot co!
Chłopcy w rurkach nie powinni być nazywani gejami... Weźmy chociaż chłopaków z One Direction... Niektórzy tak ich nienawidzą. Dlaczego? Czy coś Wam zrobili? To, że się ładnie ubierają i nie śpiewają rock'a ( tak nawiasem którego uwielbiam! ), nie znaczy, że są jakimiś lalusiami! -_-
Jeszcze raz bardzo ciekawy blog. Będę często wpadać! :D :D :D <3
~ Natalia